Anda tentu sudah faham apakah itu ABO Amway dari artikel yang lepas. Berbekalkan yuran RM60 setahun, jom saya kongsikan 6 kelebihan menjadi Amway Business Owner (ABO). Check this out!

 

1. Diskaun produk Amway


Sebagai seorang ABO Amway yang berdaftar, anda layak membeli produk Amway dengan harga ahli. Kira macam VVIP member la. Setiap ABO akan dapat diskaun dari 20% sehingga 25% dari harga runcit. Contohnya macam produk deoderant ni.





Jimat kan?


FYI, deoderant Amway ni boleh tahan selama 8 bulan tau. Jimat dia kat mana? Anda just bahagi RM35 kepada 8 bulan. So basically, sebulan jatuh RM4.30 sahaja untuk deoderant. Tambahan pulak, bau deoderant ni tersangatlah wangi.


2. Untung runcit


Tak semua orang jadi jadi ABO Amway. So if ada kawan-kawan yang nak beli produk Amway, anda boleh belikan. 


So dari jualan ini, anda akan dapat untung runcit sekitar 20% - 25%. Lebih ramai yang order kat anda, lebih banyak lah keuntungan yang anda dapat. 


3. Bonus Tunai 


Dalam bisnes Amway ni, dia ada kumpul point. Atau istilah lain dia adalah Amway PV (point value). Macam mana nak dapat point ni? Caranya adalah dengan membuat pembelian produk-produk Amway.


Setiap 15hb setiap bulan, ABO yang mencapai minimum point (pv) terkumpul iaitu 250pv, ABO tersebut akan dapat sekeping Cek yang bernilai sekitar RM20 (250pv). Next bonus, Amway akan terus bank in kedalam akaun anda selagi anda berjaya mencapai tahap PV minimum. 


Bonus paling rendah adalah 3% bagi 25p pv. Lagi banyak point (pv) yang anda kumpul, bonus ini boleh pergi sehingga 21%. Banyak sangat tu!


4. Income boleh diwarisi


Setiap bonus atau income yang kita dapat dari perniagaan Amway ini dapat diwarsikan kepada waris kita jika kita sudah tiada. Best kan? 

Walau kita dah tak ada, ada something yang kita boleh tinggalkan untuk anak dan isteri.

5. Melancong Percuma 


Anda juga berpeluang untuk melayakkan diri untuk melancong ke luar negara. Ini adalh reward tertinggi dalam perniagaan Amway dan segala kos pelancongan adalah ditaja sepenuhnya termasuk makan minum.


Lagi best, jika yang buat bisnes Amway ni si isteri, si suami pun dapat tiet melancong secara percuma. Power kan! 


Kesimpulan


ABO Amway merupakan satu peluang yang berpotensi tinggi bagi anda yang betul-betul serius untuk menjana pendapatan pasif.


Amway menggalakkan setiap ABO untuk sentiasa proaktif. Ingat, anda own the business. Anda berniaga untuk diri sendiri namun anda tidak berseorangan. Amway menggalakkan anda berkembang bersama team.


Tiada istilah, buat harini esok kaya. Tiada janji bulan dan bintang. Hanya yang berusaha pasti akan berjaya. Terus belajar improvekan diri dan maju ke hadapan. 


Jika anda berminat untuk mendaftar sebagai Amway Business Owner (ABO), anda boleh hubungi saya melalui whatsapp dengan menekan link di bawah. Saya akan menjawab sebarang pertanyaan anda insyaAllah.


Daftar ABO Amway

Post a Comment

Previous Post Next Post